Profesjonelt og avansert inspeksjonsutstyr

2023/03/16 16:35

Vet du hvilken lenke du skal legge inn etter at produksjonen av Longwang-tilpassede CNC-maskinprodukter er fullført? Hvorfor skal det være denne linken? Hva kan man gjøre etter denne lenken? Jeg tror du vil få svaret fra følgende innhold.

Longwangs liste over inspeksjonsutstyr

De mest brukte: Kaliper, pinnemåler, høydemåler, mikrometer, 2-dimensjonal, 2,5-dimensjonal.

Utstyr for overflatebehandling: Hardhetstester, strekktester, høy- og lavtemperaturutstyr, papirtapefriksjonstester.

Automatisk deteksjonsutstyr: CMM

1678956106812 (2).jpg

Funksjon av inspeksjonsutstyr

Etter at CNC-bearbeiding av et produkt er fullført, er det det viktigste trinnet å sjekke om alle dimensjoner er bestått i henhold til de tekniske tegningene. Inspeksjonen under presisjonsutstyr kan bedre sikre at den målte feilen for hver dimensjon er svært liten. Fordi tilpassede CNC-produkter for det meste brukes til industrielle formål, må dette trinnet gjøres. For å unngå eventuelle mangler under montering. Samtidig vil alt testutstyr kalibreres jevnlig.

Hva bør gjøres etter inspeksjon?

Hvis alle dimensjoner passerer, vil de flyte til neste del, for eksempel aluminiumsprodukter, anodisert vil bli arrangert. Stålprodukter, galvanisering eller pulversprøyting. Hvis størrelsen svikter, må CNC-produkter omarbeides eller reproduseres. For CNC-produkter som ikke trenger noen behandling, vil de gå direkte til pakkeavdelingen for utseendekontroll før pakking.

Hvis du har et metallprosjekt som trenger tilpasset CNC-maskinservice, kontakt oss ikke nøl! Dongguan Longwang Hardware Co., Ltd leverer fra råmateriale for å montere one-stop maskineringstjeneste, vi har FoU-team som hjelper deg med å vurdere designet ditt fra maskineringssyn. Kontakt oss før tilbud, vi kan også signere NAD med deg for å beskytte tegningen og virksomheten din. Venter på meldingen din!