Presisjons CNC-maskinbearbeidet aluminium 6061 bakre dobbel kaliperbrakett: håndverk, ytelse og allsidighet

2024/09/14 15:53

I dagens avanserte produksjonslandskap er presisjon og kvalitet ikke omsettelige, spesielt i bransjer som er avhengige av nøyaktigheten og holdbarheten til komponentene. DeCNC-maskinbearbeidet aluminium 6061 bakre dobbel kaliperbrakett, laget ved hjelp av toppmoderne CNC-maskineringsteknikker, er et enestående eksempel på

longwang.jpg

Toleranse og overflateruhet

Våre CNC-maskinerte komponenter er produsert med det høyeste nivået av presisjon, og tilbyr stramme toleranser for+/- 0,01 mm til +/- 0,05 mm. I tillegg opprettholder vi utmerket overflatefinish med overflateruheter som strekker seg fraRa 0,1 til Ra 3,2, som sikrer jevne og nøyaktige deler som oppfyller de mest krevende spesifikasjonene.

Omfattende inspeksjonsprosess

Vi opprettholder streng kvalitetskontroll gjennom et komplett inspeksjonslaboratorium utstyrt med avanserte måleverktøy som:

• Mikrometer

• Optiske komparatorer

• Caliper Verniers

• CMM (Coordinate Measuring Machine)

• Dybde Caliper Verniers

• Universelle gradskiver

• Klokkemålere

• Interne Celsius-målere

Vår grundige inspeksjonsprosess sikrer at hvert produkt som forlater anlegget vårt er fri for defekter og oppfyller de høyeste industristandardene.

Produksjonskapasitet

Vi er i stand til å håndtere både store og små bestillinger med et bredt spekter av delstørrelser og geometrier. VårCNC-dreiearbeidsområdedekkerdiametre fra φ0,5 mm til φ150 mm, med lengder opp til 300 mm. TilCNC fresing, vi kan håndtere deler med dimensjoner opp til510 mm x 1020 mm x 500 mm.

Bruksområder for CNC-maskinbearbeidet aluminium 6061 bakre dobbel kaliperbrakett

DeAluminium 6061 bakre dobbel kaliperbraketter en kritisk komponent for ulike bransjer med høy ytelse. Den brukes ofte i bilapplikasjoner, spesielt i bremsesystemer der presis kaliperplassering er avgjørende for sikkerhet og ytelse. Andre applikasjoner inkluderer:

• Automotive: Bremsesystemer med ytelse, fjæringskomponenter.

• Luftfart: Lette, høystyrke braketter og strukturelle komponenter.

• Industrimaskineri: Monteringsbraketter, støttekomponenter.

• Marine: Korrosjonsbestandige deler for båt- og skipsbygging.

• Medisinsk utstyr: Høypresisjon, lette strukturelle komponenter.

Med muligheten til å tilpasse hver del etter spesifikke bransjebehov, tilbyr vi skreddersydde løsninger som oppfyller kravene til ethvert prosjekt.

Konklusjon

DeCNC-maskinbearbeidet aluminium 6061 bakre dobbel kaliperbraketteksemplifiserer skjæringspunktet mellom presisjonsteknikk, materialer av høy kvalitet og avanserte produksjonsprosesser. Vår forpliktelse til fortreffelighet, støttet av banebrytende utstyr og et dyktig team, gjør at vi kan levere komponenter som overgår kundenes forventninger. Enten du trenger standardkomponenter eller skreddersydde OEM-deler, er vi utstyrt for å tilby pålitelige, holdbare og høyytelsesløsninger som oppfyller kravene til dagens konkurranseutsatte industrier.