Dongguan Longwang Hardware Co., Ltd. viser frem banebrytende produksjonsløsninger på Hannover Messe 2024

2024/04/22 17:24

Dongguan Longwang Hardware Co., Ltd., en ledende produsent av maskinvarekomponenter, er begeistret over å kunngjøre sin deltakelse på Hannover Messe 2024, en av verdens største industrimesser. Utstillingen vil finne sted fra 22. april til 26. april 2024, og Longwang Hardware vil være lokalisert på stand nr. B86-96.

Dongguan Longwang Hardware Co., Ltd. ble etablert i 2008 og har vokst til å bli et kraftsenter i produksjonsindustrien. Med en arbeidsstyrke på over 360 ansatte og en vidstrakt fabrikk som strekker seg over nesten 30 000 kvadratmeter, spesialiserer selskapet seg på profesjonell maskinvaretilpasset prosessering.

Longwang Hardware er forpliktet til å opprettholde de høyeste standardene for kvalitet og miljøansvar. Selskapet har oppnådd ISO-kvalitetssystemsertifisering og miljøvernsertifisering, som sikrer at produksjonsprosessene overholder de strengeste internasjonale standarder.

På Hannover Messe 2024 vil Dongguan Longwang Hardware Co., Ltd. vise frem sitt omfattende utvalg av produksjonsevner, inkludert CNC-maskinering, metallproduksjon, stempling, sveising, miljøvennlig sprøyting og sprøytestøping. Med over 400 utstyrsdeler, inkludert CNC maskineringssentre, automatiske dreiebenker, laserskjæremaskiner og sprøytestøpemaskiner, har Longwang Hardware kapasitet til å håndtere et bredt spekter av produksjonsbehov.

Besøkende til stand nr. B86-96 vil få muligheten til å lære mer om Longwang Hardwares omfattende utvalg av tjenester og diskutere potensielle forretningsmuligheter. Selskapets dedikerte team vil være til stede for å gi informasjon og assistanse til alle besøkende.

I tillegg vil Longwang Hardwares kvalitetsteam vise frem sitt toppmoderne inspeksjonsutstyr, inkludert Mitutoyo 3D inspeksjonsutstyr, 2.5D inspeksjonsutstyr, 2D inspeksjonsutstyr, hardhetstestere og spektrometre. Med mer enn 100 kategorier av inspeksjonsutstyr, er Longwang Hardware forpliktet til å sikre de høyeste nivåene av kvalitet og presisjon i hvert produkt den produserer.

"Vi er glade for å delta i Hannover Messe 2024 og vise frem våre innovative produksjonsløsninger til et globalt publikum," sa en talsperson for Dongguan Longwang Hardware Co., Ltd. "Vi ser frem til å møte kunder og partnere fra hele verden og utforske nye muligheter for samarbeid."

For mer informasjon om Dongguan Longwang Hardware Co., Ltd. og dets deltakelse i Hannover Messe 2024, vennligst besøk stand nr. B86-96 eller kontakt selskapet direkte på [kontaktinformasjon].

Kontaktinformasjon:

Dongguan Longwang Hardware Co., Ltd.

Stand nr. B86-96

[Kontaktinformasjon]