CNC dreiing Fresing Maskinering Aluminiumshylse utløpshus

2024/05/11 17:51

Vårt CNC-dreiende fresing og bearbeiding av aluminiumshylseuttakshus er designet for presisjon og holdbarhet. Laget av høykvalitets aluminium, er dette huset produsert ved hjelp av avanserte CNC-dreie- og freseteknikker for å sikre nøyaktige dimensjoner og jevn overflatefinish. Den er ideell for bruk i ulike applikasjoner, og gir en pålitelig og langvarig løsning for dine behov.

Bruksområder for CNC-dreiing Fresing Maskinering Aluminiumshylse utløpshus

CNC-dreiing Fresing Maskinering av aluminiumshylse-utløpshus er en allsidig komponent som finner omfattende bruksområder på tvers av ulike bransjer og sektorer. Dens presisjonskonstruerte design og høykvalitetskonstruksjon gjør den til et ideelt valg for en rekke bruksområder. Nedenfor er noen av nøkkelbransjene og sektorene der aluminiumshylseuttakshuset er ofte brukt:

1. Bilindustri:

I bilindustrien er uttakshus i aluminium mye brukt i motorkomponenter, transmisjonssystemer, eksossystemer og fjæringssystemer. De gir en lett, men likevel holdbar løsning for ulike bilapplikasjoner.

2. Luftfartsindustrien:

I romfartssektoren brukes utløpshus i aluminium i flymotorer, landingsutstyrssystemer og strukturelle komponenter. Deres høye styrke-til-vekt-forhold gjør dem ideelle for romfartsapplikasjoner der vektbesparelser er kritiske.

3. Elektronikkindustri:

Utløpshus i aluminium brukes ofte i elektroniske kabinetter, kjøleribber og kontakter. Deres utmerkede varmeledningsevne og elektriske egenskaper gjør dem godt egnet for bruk i elektroniske enheter og komponenter.

4. Maskin- og utstyrsproduksjon:

I produksjonssektoren for maskiner og utstyr brukes utløpshus av aluminium i et bredt spekter av bruksområder, inkludert hydrauliske systemer, pneumatiske systemer og kraftoverføringssystemer. Deres presisjonsbearbeiding og høye styrke gjør dem ideelle for bruk i tungt maskineri og utstyr.

5. Sektor for fornybar energi:

I sektoren for fornybar energi brukes uttakshus i aluminium i vindturbiner, solcellepaneler og vannkraftsystemer. Deres korrosjonsbestandighet og holdbarhet gjør dem ideelle for bruk i utendørsmiljøer der eksponering for elementene er en bekymring.

6. Medisinsk industri:

I den medisinske industrien brukes uttakshus av aluminium i medisinsk utstyr, diagnostisk utstyr og kirurgiske instrumenter. Deres biokompatibilitet og korrosjonsbestandighet gjør dem egnet for bruk i medisinske applikasjoner der hygiene og sikkerhet er avgjørende.

7. Forbrukervareindustri:

Uttakshus i aluminium brukes også i et bredt spekter av forbruksvarer, inkludert apparater, sportsutstyr og fritidsutstyr. Deres lette og holdbare konstruksjon gjør dem ideelle for bruk i forbrukerprodukter der ytelse og pålitelighet er avgjørende.

CNC-dreiing Fresing Maskinering av aluminiumshylse-utløpshus er en allsidig komponent som finner vidtgående bruksområder på tvers av ulike bransjer og sektorer. Dens presisjonsteknikk, høykvalitetskonstruksjon og holdbarhet gjør den til et ideelt valg for et bredt spekter av bruksområder, fra bilindustrien og romfart til elektronikk, maskineri, fornybar energi, medisinsk og forbruksvarer.

Vi bruker ulike maskiner og verktøy for å behandle aluminiumsdeler for å sikre at vi kan produsere høykvalitets aluminiumsdeler. Vi har lagt merke til at styrken og lettvektsegenskapene til aluminiumsmaterialer gjør det til et ideelt valg for mange bruksområder.

I løpet av de siste 15 årene har vi vellykket behandlet mange komplekse aluminiumsdeler. Industrien involverer presisjonsindustrier som luftfart, biler og helsevesen. Under behandlingen fulgte vi alle sikkerhetsforskrifter og gjennomførte kvalitetskontroll på hver komponent for å sikre at den oppfyller kundens krav.

Vi vil fortsette å fokusere på bearbeiding av aluminiumsdeler. Vi vil utforske flere prosesseringsmetoder og teknologier for å forbedre produksjonseffektiviteten og kvaliteten. Vi har også tett kontakt med kundene for å sikre at vi møter deres behov og overgår deres forventninger.

Longwang
A链接91-详情_01_副本.jpg A链接0025-主详情_02.jpg
Tegneformat
A链接0025-主详情_03.jpg
Referanseprøver
A链接91-详情_04.jpg A链接91-详情_05.jpgA链接0025-主详情_06.jpgA链接0025-主详情_02.jpg
Tilpasset maskinering
A链接0025-主详情_07.jpgA链接0025-主详情_08_副本.jpgA链接0025-主详情_09_副本.jpg1657607905763310.jpg
VR besøk Factory
A链接0025-主详情_10.jpg流程_副本.jpg
Kunde og tilbakemelding
A链接0025-主详情_11.jpgA链接0025-主详情_12.jpg
Om Longwang
Bedriftstype Fabrikk / produsent
Service CNC maskinering
Dreiing og fresing
CNC dreiing
OEM deler
Materiale 1). Aluminium: AL 6061-T6, 6063, 7075-T osv.
2). Rustfritt stål: 303,304,316L, 17-4(SUS630) osv.
3). Stål: 4140, Q235, Q345B, 20#, 45# etc.
4). Titan: TA1, TA2/GR2, TA4/GR5, TC4, TC18 osv.
5). Messing: C36000 (HPb62), C37700 (HPb59), C26800 (H68), C22000(H90) osv.
6). Kobber, bronse, Magnesiumlegering, Delrin, POM, Akryl, PC, etc.
Bli ferdig Sandblåsing, anodisert farge, sverting, sink/fornikling, polsk,
Pulverlakkering, Passivation PVD, Titanium Plating, Elektrogalvanisering,
galvanisering av krom, elektroforese, QPQ (Quench-Polish-Quench),
Elektropolering, Chrome Plating, Knurl, Laser Etch Logo, etc.
Hovedutstyr CNC maskineringssenter (fresing), CNC dreiebenk, slipemaskin,
Sylindrisk slipemaskin, boremaskin, laserskjæremaskin, etc.
Tegningsformat STEP,STP,GIS,CAD,PDF,DWG,DXF etc eller prøver.
Toleranse +/-0,01 mm ~ +/-0,05 mm
Overflateruhet Ra 0,1~3,2
Undersøkelse Komplett inspeksjonslaboratorie med mikrometer, optisk komparator, caliper Vernier, CMM
Dybdemåler Vernier, universal vinkelmåler, klokkemåler, intern celsiusmåler